15 obiceiuri care te vor scoate din zona ta de confort și îți vor schimba viața în bine

La început, ele nu par foarte plăcute, dar rezultatul merită efortul.

1. Trezește-te mai devreme

În mod ideal, înainte de răsăritul soarelui. În timp ce ceilalți dorm, vei putea să te pregătești în liniște pentru o zi productivă .

2. Începe dimineața cu activitate fizică.

Chiar și gândul despre aceasta îți provoacă durere? Antrenamentul de dimineață te va ajuta la reîncărcarea energiei, iar seara poți cu conștiința curată să te dedici altor activități.

3. Fă un duș rece

Această procedură este recomandată să fie efectuată în mod regulat pentru a îmbunătăți circulația sângelui și starea pielii, pentru a reduce stresul și pentru a îmbunătăți starea de spirit.

4. Fii atent la nutriție

Instalați aplicația de contorizare a caloriilor și scrie toate datele într-un jurnal alimentar. Vei fi surprins de cât de puține substanțe de care are nevoie corpul tău consumi și cât zahăr și grăsime consumăm în fiecare zi. Consumă carne și legume cu conținut scăzut de grăsimi, încearcă să reduci cantitatea de cereale consumate. Și întotdeauna ascultă-ți corpul!

5. Fii sincer cu tine însuți

Acesta este probabil cel mai dificil, dar cel mai valoros obicei. Crează o listă de persoane cărora ai ceva de spus – bun sau rău și descrie-ți sentimentele pentru ei în scrisori. Ai putea chiar să oferi aceste scrisori unora și să urmărești cum aceasta v-a afectat relația voastră în continuare. De asemenea, gândește-te la ceea ce ai experimentat în timpul descrierii sentimentelor și emoțiilor. Aceasta este o experiență importantă.

6. Fii atent la cheltuielile tale și învață să economisești

De la reparații auto și până la o ceașcă de cafea, ține evidența fiecare bănuț cheltuit timp de câteva luni pentru a dezvolta un obicei de a distribui în mod conștient finanțele tale. Și încearcă să plătești pentru tot ce poți, în numerar. Necesitatea de a simți fizic banii în mâini și de a te despărți de ei te va face să te gândești de două ori înainte de a face o altă achiziție. Iar obiceiul de a economisi bani pentru o „zi grea” te va ajuta în viață de mai multe ori.

7. Antrenează-te să vorbești în public

Nu știi niciodată când această experiență poate fi utilă. Procesul de antrenament în sine îți va îmbunătăți abilitățile de comunicare și îți va oferi un sentiment de încredere în sine.

8. Găsește timp pentru a citi.

Citirea ficțiunii ne face mai inteligenți, sporind inteligența emoțională și chiar poate ajuta la combaterea stresului și a depresiei. Crează obiceiul de a amâna în mod regulat toate treburile și de a aloca un pic de timp pentru cărți.

9. Începe un hobby sau un proiect secundar

În zilele de lucru agitate, este adesea dificil să găsești câteva ore pentru alte activități, dar acestea merită timpul petrecut. Interesele multilaterale sunt cheia unei vieți echilibrate. Dar nu te grăbi de la un hobby la altul – alege ce îți place și dezvoltă-te în această direcție.

10. Fă cunoștință cu oameni noi

Vezi o persoană interesantă? Apropie-te să o cunoşti. Oamenii noi aduc noi oportunități în viața noastră. Nu rata șansa ta!

11. Fă voluntariat

Activitatea voluntară și caritabilă ne ajută să ne simțim parte din ceva mai mare decât noi înșine. Aceasta este o experiență minunată pe care toată lumea ar trebui să o obțină.

12. Dezvoltă-ți răbdarea

Nimănui nu-i place să aștepte. Toată lumea are întâlniri importante și treburi urgente. Dar, uneori, lucrurile nu merg conform planului: întârzieri de zbor, defecțiuni, oameni incompetenți care ne enervează. Cu toate acestea,  stresul și revoltarea asupra altor persoane nu este o soluție la această problemă. Prin urmare, de fiecare dată când se întâmplă ceva nu conform planului tău, trebuie doar să te oprești și să respiri.

13. Atinge obiectivele la limita posibilităților tale

Începe cu ceva simplu și ridică bara până când trebuie să depui cu adevărat eforturi serioase pentru a obține rezultatul dorit. Dacă alergi 1 km în fiecare dimineață, la început 10 km îți vor părea un obiectiv nerealist. Setează acest obiect timp de un an și crește treptat sarcina. Iar când obiectivul va fi atins, vei fi surprins de ceea ce ești capabil.

14. Renunță la smartphone înainte de culcare

Lumina albastră de pe ecran afectează negativ adormirea, astfel încât cu câteva ore înainte de somn, ascunde smartphone-ul și lasă creierul să se odihnească într-un mod sănătos.

15. Nu te agăța de trecut

Toată lumea este chinuită periodic de regretele din trecut și este important să-și analizeze greșelile. Însă e atât de ușor să te împotmolești în deznădejde și furie față de lucruri care nu pot fi schimbate. Nu transforma aceste emoții toxice într-un obicei! Învață din greșelile trecutului, dar nu le permite să-ți determine viitorul.

 

Sursa

Ai găsit o greșeală? Selecteaz-o și apasă Ctrl+Enter.

Urmărește Doza de Succes pe Instagram și Telegram.

Primește noile articole pe mail prin intermediul FeedBurner de la Google

Mulțumim!

Editorii noștri au primit o notificare.