20 de trucuri să îți învingi neliniștea

Puzzle, jocuri video și chiar o portocalie înghețată – toate acestea te vor ajuta să depășești neliniștea. Huffington Post a cerut membrilor comunității de sănătate mintală The Mighty să vorbească despre fac față anxietății. Și le-au oferit câteva opțiuni de relaxare neobișnuite.

1. Condu

Când te concentrezi pe drum, nu ai niciun loc pentru gânduri anxioase în capul tău.

2. Ascultă audiobook-uri și podcast-uri

Concentrându-te  pe povestea și vocea naratorului, ești distras de la gândurile tulburătoare.

3. Ocupă-ți mâinile

Este necesar să ai la îndemână o jucărie liniștită sau o lanț cheie – ceva pe care să îl poți trage în momente alarmante.

4. Pornește muzica grea

Melodiile rock rapide și puternice îneacă gândurile negative în capul tău.

5. Înconjoară-te mental cu un perete de lumină albă

Și nu-i permită să tragă nici energiei negative.

6. Gătește mâncare complicată pentru a face fata anxietății

Crearea este o metodă simplă pentru a-ți elibera mintea și a te distra. Gătitul este una dintre cele mai accesibile modalități de a direcționa energia într-un mod constructiv.

7. Joacă jocuri video

Strivirea stresantă și ciocnirile bruște cu adversarii vor atrage toată atenția asupra lor și vor alunga temporar gândurile deranjante din conștiință.

8. Cântă

Pentru a cânta o melodie plăcută, nu este nevoie să te închizi în cameră. Poate că ești privit ciudat când cânți într-un loc public, dar acesta nu mai este motivul tău de îngrijorare.

9. Rezolvă puzzle-uri

Te ajută să te concentrezi asupra a altceva decât asupra gândurilor deranjante, iar găsirea unui indiciu îți întoarce cu succes încrederea în tine.

10. Numără monedele din buzunar

În timpul unui atac de panică, zgomotul de monede te calmează.

11. Fă curat în casă

Confuzia poate crește anxietatea, iar eliminarea haosului îți oferă senzația de a ține totul sub control.

12. Bea ceva foarte rece sau fierbinte pentru a face față anxietății

Temperatura neobișnuită distrage atenția de la anxietate.

13. Fă exerciții yoga

Stând pe umeri sau pe cap te face să vezi lumea într-o perspectivă diferită.

14. Joacă The Sims sau alt joc similar

Controlul unui univers fictiv creează iluzia că poți controla totul.

15. Lucrează

Anxietatea dispare când începi treburile zilnice.

16. Vizionează drame coreene

Acestea oferă o oportunitate de a scăpa de analiza excesivă a situației și de a te calma.

17. Ține portocale înghețate în mâini

O acțiune neobișnuită care te face să te concentrezi asupra mingii reci din mâinile tale, va opri gândurile rele și va calma bătăile inimii.

18. Citește în ordine aleatorie sau în ordine inversă

Aceasta este mai mult decât o enumerare simplă a numerelor și, prin urmare, distrage atenția și ajută să te calmezi și chiar să adormi.

19. Ai grijă de plantele de interior

Dacă uzi florile, analizează-le frunzele și chiar poți să le vorbești – așa uiți de anxietate.

20. Du-te la magazin după o băutură

O scurtă plimbare cu muzica preferată în căști se termină cu o recompensă sub forma unei limonade gustoase. Tot ce contează este să o bei fără cofeină, în caz contrar creierul și gândurile tale se vor excita și mai mult.

sursa

Ai găsit o greșeală? Selecteaz-o și apasă Ctrl+Enter.

Urmărește Doza de Succes pe Instagram și Telegram.

Primește noile articole pe mail prin intermediul FeedBurner de la Google

Mulțumim!

Editorii noștri au primit o notificare.