5 semne că sufletul tău și-a pierdut calea cea dreaptă

Ai grijă de sufletul tău!

Sufletul tău știe adevărul, dar uneori se rătăcește. E în regulă, pentru că nu suntem roboți.

De îndată ce se întâmplă acest lucru, trebuie să facem un efort pentru a reveni pe calea spirituală corectă. Aceasta este una dintre provocările prin care trebuie să trecem pe acest Pământ.

Ideea este că majoritatea oamenilor pur și simplu nu își dau seama când sufletul lor începe să se miște într-o direcție greșită.

Deci, iată 5 semne psihofizice care indică faptul că sufletul tău s-a rătăcit.

1. Te simți incredibil de obosit.

Oboseala are o explicație. Dar dacă te simți obosit după ce te-ai odihnit, atunci merită să fii atent. Motivele pot fi mai grave decât crezi.

Dacă ai exclus posibile boli în acest caz, atunci poate că sufletul tău este obosit. Mișcarea într-o direcție greșită, printre altele, este capabilă să priveze energia și forța.

La ce să te gândești:

Gândește-te dacă ai fost sincer cu tine însuți în ultima vreme.

Gândește-te la visele tale. Analizează și vezi care vor fi rezultatele.

Gândește-te la tine. Gândește-te la integritatea personalității tale si la calitatea relațiilor tale cu ceilalți.

Ce trebuie să faci:

  • Meditează. Roagă-te. Fii atent la tot ceea ce privește visurile și aspirațiile tale.
  • Fă mișcare sau mergi mai des la plimbare în aer curat. Trebuie să îți revii și să te asiguri că energia a revenit din nou în corpul tău.
  • Lucrează cu coloana vertebrală. Trezește-ți sinele interior, spiritual. Pentru a face acest lucru, trebuie să încarci cu energie axa principală – coloana vertebrală. Acest lucru se poate face folosind un exercițiu special. Ridică-te, îndreaptă-ți spatele și stabilește-ți picioarele în podea. Poziționează picioarele la lățimea umerilor. Întinde-ți brațele pe laterale, ridică-le la nivelul umerilor. Întoarce-te cu grijă de la stânga la dreapta, înainte și înapoi. Timpul de execuție este de la 1 la 3 minute. Simte cum energia se întoarce la tine.
  • Curăță-ți și energizează-ți mintea cu ulei esențial de lămâie sau rozmarin.

2. Respirația ta a devenit neuniformă.

Cuvântul „spirit” provine din cuvântul latin „spiritus” – respirație.

Totul este logic. Modificările respirației apar atunci când spiritul nu este relaxat. Totul depinde de cât de mult te presează emoțiile negative, cum ar fi furia, grija și anxietatea.

La ce să te gândești:

Gândește-te la orice ar putea fi o sursă de teamă, furie și ură în viața ta.

Trebuie să simți exact în care parte a corpului se acumulează tensiunea.

Gândește-te la tine. Identifică zonele din viața ta care au nevoie de atenția ta.

Ce trebuie să faci:

  • Iartă. Iertarea are o mare putere. Odată ce te ierți pe tine și pe oamenii din jurul tău, vei câștiga o libertate incredibilă.
  • Fă exerciții de respirație. Numără până la 4, relaxează-ți corpul și inspiră încet. Ține-ți respirația până la 7. Expiră la 8 și încearcă să scoți complet tot aerul din plămâni. Repetă acest exercițiu până când te relaxezi complet.
  • Folosește săruri de baie Epsom și uleiuri esențiale. Ai grijă de tine. Realizează sesiuni de aroma-terapie folosind lavandă, geraniu, fenicul, eucalipt și tămâie.

3. Îți este greu să te concentrezi.

Trăim într-o societate care este ocupată în mod constant. Încercând să ții pasul cu societatea, poți să-ți iei angajamente pe care nu vrei să le îndeplinești.

Aceasta îți afectează concentrarea. Nu știi ce să faci de la început. Ești constant în grabă și întârzii mereu.

La ce să te gândești:

Gândește-te la domeniile vieții tale în care te implici prea mult.

Stabilește-ți prioritățile pentru această zi și pentru viitorul apropiat.

Determină acea perioadă de timp în timpul zilei, când ai putea dedica timp pentru tine însuți.

Ce trebuie să faci:

  • Nu-ți irosi timpul. Niciodată să nu-ți iei asupra ta prea multe.
  • Folosește instrumente care îți permit să-ți programezi în mod clar ziua. Poți utiliza un calendar sau o aplicație specială pentru a face un program clar.
  • Încearcă meditația vizuală. Împarte munca ta în blocuri timp de 50 de minute. Între fiecare bloc, odihnește-te timp de 5-10 minute. Această abordare este eficientă. În fiecare pauză, urmărește cum va merge următoarea oră de lucru.
  • Folosește ulei de mentă. Acest ulei are un efect benefic asupra capacității unei persoane de a se concentra și de a menține atenția. Se folosește câte o picătura în zona fiecărui templu.

4. Simți o tristețe incredibilă.

Există multe motive de tristețe, în special, și faptul că sufletul tău și-a pierdut calea. De ce? Pentru că ai uitat de tine.  Dacă încerci să ignori tristețea, situația se va înrăutăți.

La ce să te gândești:

Gândește-te la ce durere te apucă și la ce parte a corpului tău se simte cel mai acut.

Întreabă-te prin ce pierdere treci.

Acordă atenție fantomelor din trecut pe care încerci să le ignori.

Ce trebuie să faci:

  • Fii recunoscător. Recunoștința elimină sentimentele de furie și tristețe. Enumeră 5-10 lucruri pentru care ești recunoscător astăzi. Acordă atenție modului în care această tehnică îți schimbă percepția asupra realității înconjurătoare.
  • Scrie o scrisoare. Cineva din împrejurimile tale a făcut ceva ce nu ți-a plăcut? Scrie o scrisoare sau un mesaj acelei persoane. Vorbește despre sentimentele tale. Acest lucru va avea un efect benefic asupra stării tale de spirit.
  • Folosește ulei de grapefruit. Se amestecă câteva picături de ulei cu apă. Bea această apă. Acordă atenție pozitivității și bucuriei pe care le conține acest cocktail.

5. Ești mai iritabil decât de obicei.

Dezechilibrul mental afectează sistemul nervos.

Poți remedia acest lucru datorită unei alimentații adecvate, regimului de băut lichide și exercițiilor fizice. Poate că trebuie să aduci în ordine fundalul hormonal.

La ce să te gândești:

Analizează cât de mult alcool, cofeină și zahăr consumi.

Acordă atenție când dormi și cât timp.

Fii atent la greutatea și alimentația ta. Este nutriția ta corectă?

Observă dacă totul este în regulă cu viața intimă.

Ce trebuie să faci:

  • Mănâncă legume și fructe. Asigură-te că incluzi legume verzi și o varietate de fructe în alimentația ta.
  • Bea destulă apă. Trebuie să bei cel puțin 3 litri pe zi.
  • Utilizează uleiuri esențiale. Uleiul de lemn de santal, chimenul și salvia de mușchi echilibrează fundalul hormonal.
  • Încearcă tehnica meditației observaționale.  Cere partenerului tău să stea cu tine în poziția Yab-Yum (tată-mama). Contactul tactil este liniștitor, iar observarea permite o mai bună înțelegere a ta și a partenerului. Principalul lucru este de a face totul corect. Apoi, procesul în sine va fi mai intim. Doar scufundă-te treptat în lumea celuilalt. Dacă nu ai un suflet pereche, poți ruga pe un prieten.

Sursa

Ai găsit o greșeală? Selecteaz-o și apasă Ctrl+Enter.

Urmărește Doza de Succes pe Instagram și Telegram.

Primește noile articole pe mail prin intermediul FeedBurner de la Google

Mulțumim!

Editorii noștri au primit o notificare.